بازار فروش سورتینگ پیاز استوانه ای

پیاز محصولی است که در کشور ما تولید بالایی دارد و به همین جهت محصولی است که صادرات آن به بسیاری از کشورها به صورت فله و بسته بندی انجام شود؛ برای ارائه این محصول به این بازارها در انواع بسته بندی از دستگاه سورتینگ پیاز استوانه استفاده می شود که یکی از بهترین دستگاه ها برای دسته بندی پیاز می باشد و این دستگاه از بازار فروش بسیار خوبی برخوردار است و می‌تواند دستگاهی بسیار مناسب برای ارائه به انواع بازارهای فروش باشد.

بازار فروش سورتینگ پیاز استوانه ای

مهمترین شاخصه های سورتینگ استوانه ای

مهمترین شاخصه های سورتینگ استوانه ای سورتینگ پیاز استوانه ای از دستگاه‌هایی است که می‌تواند برای جدا کردن پیاز از نظر سایز بندی مورد استفاده قرار بگیرد این دستگاه منحصر به فرد به شکل استوانه ای با داشتن منافذ دایره ای با سایزهای متفاوت است که پیاز بر روی آن قرار می گیرد و بر اساس سایز مورد نظر از آن رد می‌شود یا این که بر روی استوانه به مرحله بعدی هدایت می‌شود.

قرار گرفتن استوانه های مختلف در مسیر خط سورتینگ باعث می‌شود که پیاز بر اساس اندازه های مختلف دسته بندی شود و به این ترتیب می‌توان تعداد استوانه های بیشتری را برای دسته بندی های متنوع تر پیاز در مسیر سورتینگ قرار داد.

این دستگاه به خصوص معمولاً از استوانه های فولادی با قطر دایره ای یکسان تشکیل شده است که در هر استوانه قطر مشخص قرار دارد و با قرار گرفتن چند استوانه با قطرهای متفاوت در طول هم امکان سورت‌بندی پیاز به راحتی فراهم می شود و به این ترتیب پیاز می تواند بر اساس قطر منافذ استوانه ها به دسته‌های مختلف تقسیم گردد و به این شکل می‌توان پیاز را به راحتی بسته‌بندی و آن را با ارزش افزوده بیشتر به بازارهای مختلف ارائه کرد.

به این ترتیب این دستگاه خاص با داشتن استوانه های متعدد می تواند با ارزانترین هزینه نسبت به دسته بندی پیاز اقدام کند و نیازی به استفاده از تجهیزات پیشرفته الکترونیکی نیز نمی‌باشد.

تولیدی سورتینگ پیاز استوانه ای

تولیدی سورتینگ پیاز استوانه ای سورتینگ استوانه‌ای در تولیدی این محصول در انواع مختلف آن تولید می‌شود و این تولیدی سورتینگ پیاز قادر است انواع متفاوت این وسیله بسیار کاربردی را در ابعاد و اندازه های مختلف به مشتریان آن ارائه کند تا بتوانند از آن هم برای سورت پیاز هم برای ارائه دستگاه در داخل یا خارج کشور استفاده نمایند.

این تولیدی قطعات مناسبی را برای بالا بردن کیفیت این دستگاه ها مورد استفاده قرار می دهد و به این شکل دوام دستگاه می‌تواند بسیار بالا باشد تا به این ترتیب بهترین این دستگاه‌ها به دست خریداران آن برسد و نیاز آنها را به بهترین نحو تامین کند.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما