خرید سورتینگ سیب زمینی غلطکی

سیب زمینی یکی از صیفی جاتی می باشد که پس از برداشت توسط دستگاه هایی مخصوص شست شو، جدا سازی و درجه بندی می گردد. این مراحل کار توسط دستگاه سورتینگ انجام می گیرد که در مدل ها و برند های مختلفی تولید و روانه بازار می گردد. برای خرید سورتینگ سیب زمینی غلطکی می توانید به سایت حاضر مراجعه کنید.

خرید سورتینگ سیب زمینی غلطکی

دستگاه سورتینگ چه کاربردی دارد؟

دستگاه سورتینگ چه کاربردی دارد؟ همانطور که گفته شد دستگاه سورتینگ یکی از ماشین آلات پرکاربرد در زمینه جدا سازی و درجه بندی محصولات مختلف می باشد، جداسازی معمولا بر اساس عواملی همچون ابعاد و اندازه، شکل ظاهری، رنگ، ساختار و … صورت می گیرد.

امروزه صنایع مختلف انواع محصولات کشاورزی چون سیب زمینی را معمولا به صورت سورت شده خریداری می کنند و این جدا سازی به فروش بالای صیفی جات کمک زیادی می کند، برای نمونه برای تهیه چیپس باید یک سیب زمینی درجه یک و مناسب خریداری کرد تا محصول نهایی کیفیت بالایی داشته باشد.

دستگاه سورتینگ به صورت هوشمند و با استفاده از موتورهای مختلف و به شکل مکانیکی بهترین عملکرد را از خود نشان می دهد، از انواع گوناگون این ماشین آلات می توان به دستگاه سورتینگ مرکبات، دستگاه سورتینگ برنج، دستگاه سورتینگ مرغ و ماهی، دستگاه سورتینگ تخم مرغ و … اشاره کرد.

از مهم ترین مزایای استفاده از دستگاه سورتینگ می توان موارد زیر را شرح داد:

  • فروش محصولات با قیمت بیشتر به دلیل تضمین کیفیت
  • افزایش سرعت و دقت در جداسازی محصول
  • کمک به افزایش صادرات ملی
  • رعایت پروتکل های بهداشتی به دلیل حذف نیروی انسانی
  • کمک به بهبود در فرایند بسته بندی
  • و …

توزیع کننده سورتینگ سیب زمینی غلطکی

توزیع کننده سورتینگ سیب زمینی غلطکی تولید دستگاه سورتینگ سیب زمینی را برند ها و شرکت های زیادی برعهده دارند که با استفاده از اجزا درجه یک، تکنولوژی روز دنیا و دانش افراد متخصص آن را تولید کرده و در اختیار مشتریان قرار می دهند؛ دستگاه سورتینگ غلطکی از معروف ترین نمونه این دستگاه بوده و عمل جداسازی توسط غلطک انجام می شود.

سورتینگ غلطکی به دلیل کارایی بالا و دقت عمل کافی در هنگام انجام عملیات بسیار مورد استقبال قرار گرفته و بازار فروش بسیار خوبی داشته است، این مدل از دستگاه سیب زمینی ها را در سه سایز مختلف جدا کرده و کمترین آسیب را به آن ها وارد می کند.

توزیع سورتینگ سیب زمینی غلطکی به صورت اینترنتی توسط سایت اینترنتی ما انجام می گیرد و با مراجعه می توان خریدی موفق و آسان داشت، همچنین این وب سایت به عنوان مرکز فروش سورتینگ غلطکی در مورد معرفی مشخصات فنی و همچنین انتخاب دستگاه مناسب با توجه به نوع فعالیت کاری می تواند به مشتریان و کاربران سایت راهنمائی های مفیدی را در زمینه خرید ارائه نماید.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما