صادرکننده سورتینگ سیر ارزان

صادرکننده سورتینگ سیر با صادرات سورتینگ ایرانی به بازار جهانی موجب رونق در چرخه اقتصادی کشور شده است و برندهای ایرانی را در تمامی کشورهای جهان محبوب ساخته است. به این دلیل که تمامی اجناس تولید شده توسط تولیدکنندگان داخلی دارای کیفیت بالایی هستند و با استفاده از بهترین قطعات روز دنیا تولید می گردند و ماندگاری بالایی نیز دارند. بیشترین میزان صادرات این دستگاهها به کشور هندوستان می باشد به این دلیل که این کشور بیشترین میزان تولید سیر در خاورمیانه را به خود اختصاص داده است.

صادرکننده سورتینگ سیر ارزان

تفاوت دستگاه سورتینگ دستی و اتوماتیک

تفاوت دستگاه سورتینگ دستی و اتوماتیک دستگاه های سورتینگ به دو صورت دستی و اتوماتیک فعالیت می کنند که معمولاً نوع اتوماتیک آن ها تقاضای بیشتری برای خرید دارد به این دلیل که تفاوت‌های زیادی با نوع دستی داشته و همچنین از لحاظ کیفیت دارای کیفیت بالاتری است. ما در این مقاله قصد داریم برخی از تفاوت‌های این دو مدل دستگاه را برای شما به عنوان نماییم.

از مهمترین تفاوت نوع اتوماتیک دستگاه سورتینگ باید به تفکیک و جداسازی سیر ها بر اساس اندازه اشاره نمود که این محصولات بر پایه اندازه های استاندارد جهانی سیر های تازه را از یکدیگر جدا سازی می نمایند، همچنین باید بدانید که دستگاه هایی که به صورت اتوماتیک فعالیت می نمایند بیشترین فرآیند سورت و بسته‌بندی نمودن را در کمترین زمان انجام می‌دهند به این دلیل که فرایند سورتینگ آنها اتوماتیک بوده و به صورت مکانیزه می باشد.

از تفاوت‌های این محصولات باید به دارا بودن محفظه شستشو و آماده‌سازی سیرها برای بسته بندی اشاره کزد که در نوع دستی این محفظه وجود ندارد و تمامی فعالیت‌ ها باید به صورت دستی و توسط نیروهای کار انجام شود اما این دستگاه ها با دارا بودن چندین دکمه تنظیم متعدد بدون نیاز به نیروی کار بالا عملیات جداسازی را انجام می دهند.

صادرات سورتینگ سیر ارزان

صادرات سورتینگ سیر ارزان صادرات سورتینگ ارزان سیر به بازار جهانی هر ساله موجب سودآوری بالایی برای تولید کنندگان این محصولات در کشور ایران گردیده است. همانطور که خود شما نیز اطلاع دارید سیر یکی از اقلام پر مصرف در جهان می باشد که بیشتر کارخانه ها برای ساماندهی این محصولات و همچنین افزایش کیفیت آن ها ترجیح می‌دهند که از ماشین آلات صنعتی استفاده نمایند تا بتوانند در کمترین زمان حجم بالای از این محصولات را با کیفیت استثنایی به مشتریان عرضه کنند.

تکنولوژی که در این دستگاه ها به کار برده شده است باعث افزایش توقع مشتریان از محصولات سورت شده گشته و خلاقیتی که برای تولید این محصولات توسط تولیدکنندگان به کار برده شده است باعث گردیده که این دستگاه‌ها با مرغوبیت بالا و میزان تولید زیادی تهیه شوند.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما